معرفی گروه بویایی چرمی
معرفی گروه بویایی چرمی
11 آذر 1400
عطرسازی
عطرسازی
15 آذر 1400

عطر و بوی دریا که از اجزای ترکیبی بسیار پیچیده ی شیمی آلی گرفته شده است. نت”دریایی”

عطرهای دریایی، با توجه به تازگی و شوری، برای روزهای گرم تابستان مناسب هستند. نت های دریایی در عطرهای مختلف برای ایجاد یک ترکیب تازه به کار می روند و از عطر و طعم آب دریا متمایز بوده و ذهن و حواس ما را تازه می کند. این غیر معمول نیست که نسخه های جدید، برخی از رایحه های قدیمی را در یک نسخه ویژه با عطر آب دریا و طراوت ارائه می دهند. این کاری است که بسیاری از تولید کنندگان معروف عطر اغلب هر تابستان انجام می دهند، زمانی که آنها ترکیبات جدیدی را برای خنک شدن و تقویت روح ما به ارمغان می آورند.
آب منبع زندگی است و ما را از همه گوشه های مختلف دنیا محصور کرده و اشکال مختلف دارد. بسته به چرخه آن، می توان آن را مایع، جامدو یا حتی تقریبا نامرئی در قالب ابر دید. بیشترین سطح کره ی زمین ما یعنی71٪ در آب قرار دارد. بر روی این زمین اقیانوس ها و دریاهایی وجود دارند که به شکل یک فرش آبی مرموز مرتبط بخش بزرگی از دنیای ما را پوشش می دهد. دریای جهان پر از آب شور است و شوری آن در سطوح اقیانوس می تواند تا 1.025 گرم در میلی لیتر باشد.


نت های آب دریا معمولا در میزان بالا رایحه ای تازه و با طراوتی دارد. نت های های آب دریا اغلب همراه با دیگر نت های تازه و شاداب همراه است، در حالی که رایحه های مردانه اغلب شامل نت های میوه ای، گیاهان و گل می باشند. تفسیر نت سرد و تازه از آب دریا در نسخه های مردان مانند Davidoff Cool Water و Acqua di Gio یافت می شود. دیگر عطرهای جالب و جذاب دریایی برای مردان شامل آنتونیو باندراس آبی برای مردان و جیل ساندر سان است. این نت همچنین در عطر نیچه به مشام می رسد. به عنوان مثال، خانه Montale دو نت آب دریا در Embruns Essaouira و Sandflowersارائه می دهد. این نت معمولا برای رایحه های مردانه استفاده می شود و به ندرت در ترکیب عطر برای زنان کاربرد دارد. با این حال، چند استثنا وجود دارد مانند M توسط ماریا کری، Rochas Aquawoman، که عطر تابستان بوده و Mikao: Yujin Amour و Rem Reminiscence Etoile دارای رایحه های عاشقانه می باشند. عطرها با نت آب دریا، اغلب دارای طرح های شیشه مشخص و بوده به دنبال نمادگرایی در عطر می باشند. این نسخه ها معمولا در شیشه های آبی عرضه می شوند، مانند شیشه های آب (Puma Aqua Man) و یا مانند قالب های یخ (212 Men Summer on Ice 2003 ) که دارای طراحی شیشه اغلب شفاف، ساده و ظریف هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم