طراحی شیشه عطر
جالبترین طراحی شیشه عطر
3 اسفند 1400
عطر مو
عطر مو
7 فروردین 1401
نمایش همه
عطر مناسب روز های عید

عطر مناسب روز های عید

روزهاي باقی‌مانده اسفند، فرصت خوبي براي خريد عطرهاي مناسب ‌مهماني است.خيلي از خانم‌ها دنبال عطرهاي گرم، شيك و مجلسي هستند تا در دیدو بازدیدهای عيد از آن استفاده كنند. به همين دلیل از بين عطرهاي موجود، دنبال عطرهايي رفتيم كه هم براي استفاده در روزهاي پيش رو مناسب‌اند و هم در بازار عطر ايران موجود باشند.

Carolina Herrera ۲۱۲ VIP Rose

اگر به دنبال بوي ملايم و شيك هستيد، اين محصول ۲۰۱۴ كمپاني «كارولينا هررا» گزينه مناسبي است. عطري كاملا جذاب، لطيف و لذتبخش كه سمبلي از هيجان و شادبودن در ‌مهماني‌هاي مد در نيويورك به شمار مي‌رود. همچنین اگر از بوهاي كمي شيرين و با رايحه ميوه خوش‌تان مي‌آيد و علاوه بر اين، نت‌هاي چوبي را هم مي‌پسنديد، ۲۱۲ Rose گزينه خيلي خوبي براي شما به حساب مي‌آيد.

Valentino Valentino Oud Assoluto

اين عطر محصول ۲۰۱۳ رايحه‌ تلخ و گرمي دارد و عطري كاملا سنگين و كلاسيك محسوب مي‌شود. تركيب اوليه اين عطر رايحه شيريني از شكوفه‌هاي پرتقال و هل است كه بعد از گذشت مدتي جاي خود را به گرمي و تلخي عود،چرم و گل رز مي‌دهد.

Givenchy Ange ou Demon Le Secret Elixir for women

اگر به محصولات ژيوانشي علاقه‌مند باشيد، حتما از عطر زنانه آنژ و دمون له سيكرت اكسير ژيوانشي هم خوشتان خواهد آمد. اين عطر رايحه‌اي بي‌نظير، ملايم و شيرين دارد كه تا حدودي به خاطر عطر بهارنارنج و چاي موجود در آن است، همین طوربوي تلخي از چرم دارد.

Dolce&Gabbana Velvet Rose for women

اگر به عطر گل‌ها علاقه داريد، عطر زنانه دلچه گابانا ولوت رز با رايحه‌اي از انواع رزها از جمله رز بلغاري، مراكشي و گل سرخ حس قدم زدن در باغي مملو از گل‌هاي رنگارنگ را براي شما تداعي مي‌كند. نوع رایحه اين عطر كمي شيرين است اما از آن بوهايي است كه ردي استثنايي برجا مي‌گذارد و در روزهاي خنك بهاري استفاده از آن به‌شدت توصيه مي‌شود.

Noir Divin

نوير ديواين عطري خوشبو است كه در سال ۲۰۱۱ توسط كمپاني Standhal به بازار‌هاي جهاني معرفي شد. اين عطر رايحه‌اي گرم و تا حدي شيرين دارد و براي خانم‌هايي كه به دنبال يك عطر مجلسي و فوق‌العاده شيك هستند، مناسب است. نكته مثبت اين عطر ماندگاري بالاي آن است كه تا چند روز بعد از استفاده کردن بوي آن به خوبي احساس می‌شود.

Lady Million Paco Rabanne

ادكلن زنانه «ليدي ميليون» يكي از مشهورترين ادكلن‌هايي است كه در سال‌هاي اخير به بازار پا گذاشته است. اين ادكلن الهام گرفته از الماس طلايي است. نت بالاي ادكلن شامل شكوفه‌ بهارنارنج، ليمو و توت‌فرنگي است. نت مياني آن در برگيرنده گل ياسمن، گاردنيا و شكوفه‌هاي پرتقال است و در نهايت با نعنای هندي، عسل و عنبر به پايان مي‌رسد.

Bvlgari Jasmin Noir for women

يكي از بهترين و مجلسي‌ترين عطرهاي زنانه‌، جاسمين نوير محصول كمپاني بولگاري است كه با رايحه‌اي گرم و شيرين مناسب استفاده بانوان است. اين عطر با رايحه‌اي از ياسمن و بوي خوش تركيباتي نظير عنبر، نعنای هندي به يك محصول منحصر به فرد و خاص تبديل شده است.

Miss Dior Le Parfum Dior for women

از انصاف دور است اگر بخواهيم چند عطر را به شما معرفي كنيم و «ديور» در بين آنها نباشد. عطر زنانه «ميس ديور له پرفيوم» با رايحه‌اي لطيف و گرم، مناسب مراسم رسمي و ‌مهماني‌هاي شبانه است. خالق ميس ديور مي‌گويد: من مي‌خواستم محصولي ارزشمند و به ياد ماندني درست مثل جواهرات شرقي يا پارچه‌هاي قيمتي و ناياب توليد كنم.

Yves Saint Laurent Manifesto for women

كمپاني ايوسن لوران هميشه عطرهاي خوبي ارائه مي‌كند. عطر زنانه «ايوسن لوران مانيفستو» هم يكي از آنهاست كه در سال ۲۰۱۲ خلق شد. مانيفستو رايحه‌اي ملايم و شيرين دارد كه بوي غالب وانيل، لوبيا تونكا و انگور سياه همچنین بوي كارامل می‌دهد، اين محصول كه ملقب به بيسكويت وانيلي نيز هست، يكي از بهترين گزينه‌هاست.

Parfums de Marly Darcy for women

اين محصول يكي از عطرهايي است كه حتما عاشق آن خواهيد شد. عطر «د مارلي دارسي» جديدترين محصول كمپاني د مارلي است كه در اندازه ۱۲۰ ميلي در بطري بژ رنگي با گردنبندي مشكي قرار دارد. اين عطر بسيار لوكس و مجلل است و براي مراسم‌هاي خيلي رسمي مناسب است و به دليل رايحه غالب نعنای هندي، پرتقال و گل رز نوعي شيريني لطيف و به يادماندني دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم