نمایشگاه Thierry Mugler Couturissime
نمایشگاه Thierry Mugler Couturissime
8 فروردین 1401
تستر عطر و ادکلن اورجینال چیست؟
تستر عطر و ادکلن اورجینال چیست؟
10 فروردین 1401

ادکلن های شرکتی به محصولاتی گفته می شود که در کشورهایی چون  امارات، ترکیه،فرانسه ، آمریکا ، چین و غیره پر و آماده می شود. این عطرها تقلبی نیستند بلکه برندهایی جدیدی هستند که قیمتهای پایینی داشته و بازار هدف آنها مشتریانی ست که به لحاظ اقتصادی قدرت خرید عطرهای تجاری و رسمی مانند دیور، شنل، آمواژ و غیره را ندارند. این موضوع حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز صادق است و در آنجا نیز چنین برندهای متفرقه ای یافت می شود.

در این بین شرکت های با اصالتی مانند ریو کالکشن (Rio collection) ، اسمارت کالکشن (Smart Collection) ، فرگرانس یا فرگرنس (Fragrance World) ، جان وین (Johnwin) و اجمل (Ajmal) هستند که فرمول عطر های اصلی را خریداری نموده و نمونه مشابه همان عطر ها را با قیمت بسیار مناسب تر تولید و روانه بازار می نمایند. این عطر از آن جهت شرکتی نامیده می شود که مانند عطر های تقلبی نیستند که سعی دارند نمونه تقلبی را بجای نمونه اصلی و با قیمت های گزاف بفروشند.

عطرهای اماراتی مشابه، برندهایی همانند جان وین هستند که با خرید فرمول عطر برندهای معروف، به صورتی قانونی رایحه آنها را تولید می کنند و با هزینه بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند. این محصولات به دلیل رعایت قانون کپی رایت، نامی متفاوت و ترجیحاً ظاهری متفاوت را نیز برای شیشه و بسته بندی محصول خود انتخاب می کنند. اینها تولیداتی قانونی بوده و تقلبی محسوب نمی شوند. این عطرها بسته به شرکت تولید کننده دارای کیفیت بالا و بسته بندی زیبا و شکیل هستند.

این عطر ها بصورت قانونی و با نام و نشان رسمی و درج شده خودشان بر روی شیشه عرضه می گردند و در غالب موارد دارای انواع مجوز های بهداشتی نیز می باشند. این نوع عطر ها به دلیل گرانی عطر های اورجینال و افزایش قیمت جهشی آن، در ایران دارای طرفداران بسیاری می باشد و افراد بسیاری با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان شرکتی ، بدلیل علاقه به رایحه عطر اصلی نمونه شرکتی آنرا خریداری می نمایند.

ویژگی ادکلن های شرکتی

  • ماندگاری بسیار بالا
  • پخش بوی مشابه به ادکلن های اورجینال
  • قیمت مناسب
  • شیشه و بسته بندی کاملا مشابه به اورجینال
  • تنوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم