کامکوات
کامکوات نوتی از خانواده سیتروس‌ها
30 شهریور 1402
Coconut
همه چیز در رابطه با نت نارگیل در عطر سازی – Coconut
3 مهر 1402
نمایش همه

بهترین عطرهای پاییزی

بهترین عطرهای پاییزی

بهترین عطرهای پاییزی

یک عصر دل انگیز پاییزی را تصور کنید که دارید برای یک مهمانی خیلی مهم آماده می شوید؛ بدون شک یکی از مهم ترین عناصر کامل کننده استایل شما، به کارگیری یک عطر یا ادکلن جذاب پاییزی است. استفاده از عطرهای گرم و تند مانند رایحه های شرقی، ادویه ای، چرمی و… در فصل های سرد بسیار دلنشین و مسحور کننده می باشند.

عطر دیور پیور پویزن، بهترین عطر پاییزی زنانه
عطر دیور پیور پویزن، بهترین عطر پاییزی زنانه

عطر دیور پیور پویزن، بهترین عطر پاییزی زنانه

این عطر فرانسوی در سال 2004 توسط سه عطرساز با سه شامه حساس و روح های متفاوت ساخته شده است. دیور پیور پویزن به عنوان عطری سرمست کننده و هوس انگیز، در ابتدا با رایحه شیرین ترنج و یاس شروع شده و سپس با ایجاد بوی گل های سفید، در محیط پخش می شود. در انتها با بوی صندل و کهربا، استایل پاییزه شما کامل می کند.

ادکلن شنل کوکو نویر

ادکلن شنل کوکو نویر

برند شنل با کیفیت و جذابیت بالایی که از گذشته تاکنون داشته، مخاطبان زیادی دارد. شنل کوکو نویر بهترین عطر پاییزی زنانه از این برند می باشد. این ادکلن با رایحه گریپ فروت و ترنج شروع شده و در حالی که عطر گل رز، نرگس، شمعدانی و یاسمن در دل آن پنهان شده است، به سمت بوی تونکا، چوب صندل، وانیل، نعناع هندی و مشک سفید می رود. طراحی ادکلن کوکو نویر از شب های ونیز گرفته شده و با بوی وسوسه انگیزی که دارد، مناسب مجلس های باشکوه و خاص می باشد.

شنل کوکو مادمازل

شنل کوکو مادمازل

کوکو مادمازل نیز از بهترین عطرهای زنانه برند شنل است که با توجه به بوی تلخ و گرم خود برای ماه های سرد سال ترکیب مناسبی است. بعد از اسپری کردن این ادکلن، ابتدا بوی ترنج، پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال و گریپ فروت به مشام می رسد. در ادامه بوی میموس، یالانگ یالانگ، سرخالو، رز و یاس عطری دلنشین در فضا ایجاد می شود. در انتها در نت های پایانی رایحه لوبیا، تونکا، اپوپوناکس، مشک، وانیل و نعنا هندی حسی خوب و گیرا در شما به وجود می آورد.

عطر زنانه کارولینا هررا گود گرل

عطر زنانه کارولینا هررا گود گرل

عطر گود گرل، با بسته بندی زیبایی که دارد، خصوص بانوان خوش سلیقه می باشد. این ادکلن جذاب با رایحه شرقی و گل فامش، از بانوان شیک پوش دلربایی می کند. کنار هم آوردن بوی بادام با گل نرگس و کاکائو، ترکیب جدید و شجاعانه ای بود که سبب شناخته شدن این عطر به عنوان بهترین عطر زنانه پاییزی شد. گود گرل با رایحه شیرینش، بهترین گزینه برای یک قرار عاشقانه پاییزی بوده و می تواند با ماندگاری بالا و پخش بو زیادی که دارد، شما را در مرکز توجه قرار دهد.

ادکلن تام فورد متالیک

ادکلن تام فورد متالیک

اگر شما هم جزو افراد خاص پسندی هستید که می خواهید ادکلنی با رایحه شیک و منحصر به فرد داشته باشید، تام فورد متالیک بهترین انتخاب برای شماست. این ادکلن محبوب، آمریکایی بوده و در سال 2019 با عطر ترنج، گل برف، وانیل و گل ختمی عرضه شد. رایحه شگفت انگیز تام فورد متالیک، تمام کسانی که برای اولین بار در یک عصر پاییزی از آن استفاده می کنند را وادار به خرید مجدد می کند!

عطر مردانه دیور فارنهایت
عطر مردانه دیور فارنهایت

عطر مردانه دیور فارنهایت

رایحه گرم و تند شرقی عطر مردانه دیور فارنهایت، شخصیت جذابی از شما می‎سازد. ترکیب رایحه میوه‌ای و گلی به کار رفته در آن، این عطر پاییزی را به انتخاب ایده آلی برای مهمانی‌ها و مراسمات خاص به خصوص در شب‌های سرد پاییز و زمستان بدل کرده است. ماندگاری این عطر بین 6 تا 8 ساعت بوده و به دلیل رایحه قوی گرم و تندی که دارد، میزان پخش بوی آن هم مناسب است.

عطر جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو
عطر جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو

عطر جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو

برند ایتالیایی جیورجیو آرمانی در تابستان سال ۱۹۹۶ عطر آکوا دی جیو Acqua di Gio را به بازار عطر و ادکلن جهان عرضه کرد. این ادو پرفیوم جذاب مردانه در همان سال اول رکورد فروش عطر را در ایتالیا شکست. طبع این ادکلن مردانه خنک بوده و در گروه بویایی آروماتیک آبزی قرار گفته است. ادکلن مردانه Acqua di Gio را می‌توانید در تعطیلات گرم تابستانی در کنار جمع دوستانتان استفاده کنید و از رایحه آن لذت ببرید.

ادکلن پاکو رابان وان میلیون
ادکلن پاکو رابان وان میلیون

ادکلن پاکو رابان وان میلیون

سال ۲۰۰۸ در کشور زیبای اسپانیا انقلابی در صنعت عطر سازی ایجاد شد و این دگرگونی در بازار عطر و ادکلن توسط سه عطرساز معروف فرانسوی میشل ژیرا، کریستوف رینود و اولیویه پسکاکس شکل گرفت. این سه عطار در آن سال با ساخت و تولید ادوتویلت مردانه به نام وان میلیون ONE Millionتوجه خیلی از آقایان عاشق عطر و ادکلن را به سمت خودشان جلب کردند.

عطر شنل بلو

عطر شنل بلو

در هیاهو و رقابت برندهای قدرتمند عطر و ادکلن، برند موفق و مشهور شنل در سال ۲۰۱۰ ادوتویلت بلو شنل را روانه بازار عطر و ادکلن جهان کرد. بلو شنل از همان لحظه‌ای که وارد بازار شد توانست با رایحه و طبع خنکی که دارد توجه بسیاری از آقایان را به سمت خود جلب کند. جالب است بدانید با خرید عطر بلو شنل به طور قطع پرچمدار ادکلن‌های مردانه و یکی از بهترین عطرهای مردانه 2023 را تهیه کرده اید. بعد از موفقیت نسخه ادو تویلت بلو شنل، این برند در سال ۲۰۱۴ ادکلن معروف مردانه خود را با غلظت ادو پرفیوم هم به بازار ارائه داد.

ادو پرفیوم تام فورد توباکو وانیل
ادو پرفیوم تام فورد توباکو وانیل

ادو پرفیوم تام فورد توباکو وانیل

برند تام فورد تا به امروز توانسته است محبوب‌ترین ادو پرفیوم مردانه و زنانه‌ را تولید کند. عطر توباکو وانیل تام فورد در سال ۲۰۰۷ در ایالت متحده آمریکا به بازار عطر و ادکلن دنیا عرضه شد. توباکو وانیل Tobacco Vanille به دلیل طبع گرمی که دارد به عنوان بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا بین آقایان علاقمند به عطر و ادکلن شناخته می‌شود که می‌تواند تا ۴ ساعت پخش‌بو داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم