افراد مشهور در عطرساز
افراد مشهور در عطرساز
19 دی 1400
برترین برندهای عطر و ادکلن عربی
برترین برندهای عطر و ادکلن عربی
25 دی 1400

ادکلن ۲۱۲ سکسی کارولینا هررا، عطری شرقی گلی است که  با رایحه‌ای گرم و شیرین برای آقایان حس خوبی را متنقل می کند. این ادکلن جذاب مردانه برای بسیاری از عطر دوستان محصولی آشناست، دلیل آن هم محبوبیت بالایی است که این عطر در بین آقایان دارد. ۲۱۲ عطری است که بیشتر مردم از آن لذت می‌برند. اگر در جستجوی عطری با رایحه جذاب و تأثیرگذار مردانه با ماندگاری بالا و پخش بوی خوب هستید یکی از معدود انتخاب‌هایتان این عطر از کارولینا هررا است. با این عطر شما رایحه‌ای جذاب، تازه و اغواکننده خواهید داشت. جذاب بودن را با عطر ۲۱۲ تجربه کنید.

ادکلن ۲۱۲ مردانه محصول چه برندی است؟


ادکلن ۲۱۲ مردانه محصول درخشان و با سابقه‌ای از برند کارولینا هررا (Carolina Herrera) است. برند کارولینا هررا در زمینه مد و لباس، لوازم آرایش و عطر و ادکلن در آمریکا فعالیت دارد. آلبرتو موریلاس و روزاندو ماتئو طراحان برجسته این برند در سال ۲۰۰۶ ادکلن ۲۱۲ را طراحی و روانه بازار کردند. پس از انتشار این ادکلن جذاب مردانه بسیاری از آقایان در سراسر جهان به آن علاقه‌مند شدند و تا سال‌ها به عنوان یک مد معروف در دنیا مورد استفاده بسیاری از افراد مشهور و مردان شیک‌پوش قرار گرفت. امروزه نیز این عطر مردانه جایگاه خود را حفظ کرده است و همچنان در زمره پرفروش‌ترین عطرهای مردانه قرار دارد. نت‌های شیرین مرکبات، نت‌های سبز، ادویه و نت‌های چوبی در ترکیب با وانیل که رایحه اصلی آن محسوب می‌شود از جمله رایحه‌های برجسته این عطر هستند.

عطر Carolina Herrera 212 چه بویی دارد؟


عطر Carolina Herrera 212 در گروه بویایی شرقی گلی قرار می‌گیرد که رایحه‌ای گرم و شیرین دارد. یک عطر تمام عیار مرموز و مجذوب کننده مردانه است. در ابتدا وقتی این ادکلن را امتحان می‌کنید بوی پرتقال ماندارین، ترنج و نت‌های سبز شما را در برمی‌گیرد. پس از مدتی این رایحه‌ها جای خود را به فلفل، هل و گل‌ها می‌دهد که در ترکیب با هم رمز و راز جذابیت مردانه را تشکیل می‌دهند. در پایان نیز عطر وانیل، چوب گایاک، چوب صندل، عنبر و مشک شما را همراهی می‌کند. این عطر مردانه مانند آهنربایی است که دیگران را مجذوب شما می‌کند. عطرهای شیرین نسبتاً رایج هستند اما این رایحه خاصیت منحصر به فردی دارد.

ادکلن ۲۱۲ کارولینا هررا مناسب چه کسانی است؟


این عطر مردانه جذاب برای تمام آقایان در هر سنی مناسب است. هر کسی که نیاز به کمی جادو برای کامل کردن استایل خود دارد، می‌تواند از این ادکلن بهره ببرد.

از عطر Carolina Herrera 212 چه زمانی می‌توان استفاده کرد؟


زمستان، بهار، پاییز و روزهای سردتر زمان مناسبی برای استفاده از عطر Carolina Herrera 212 هستند. شما می‌توانید از این ادکلن مردانه جذاب برای رویدادهای رسمی، مهمانی، اجتماعات در فضای باز، محیط اداری، قرارهای رمانتیک و افزایش جذابیت خود در هر محیطی که به آن نیاز دارید، استفاده کنید. از این عطر می‌توانید در طول روز یا شب نیز بهره ببرید.

ماندگاری و پخش بوی عطر ۲۱۲ مردانه:


ادکلن ۲۱۲ سکسی کارولینا هررا دارای ماندگاری و پخش بوی قابل توجهی است. هنگامی که این عطر را همراه خود دارید، کمتر کسی در اطراف شما می‌تواند آن را نادیده بگیرد. کسانی که از این عطر استفاده کرده‌اند تجربه ماندگاری بین ۴ تا ۱۰ ساعت را تجربه کرده‌اند.

بسته‌بندی و پکیج:


طراحی این عطر نیز به نوبه خود منحصر به فرد و قابل توجه است. بطری استوانه‌ای گرد با رنگ زرشکی تیره فلزی که بسیار صاف و یکدست طراحی شده با حکاکی شماره ۲۱۲ به صورت برجسته روی بدنه، ظاهر آن را تشکیل می‌دهد. جعبه آن نیز به همین ترتیب دارای طرحی مینی مال با رنگ زرشکی مانند بطری و حک اسم آن است. قیمت ادکلن ۲۱۲ مردانه کارولینا هررا:
برای بررسی قیمت این ادکلن ۲۱۲ مردانه کارولیناهررا را می‌توانید در سایزهای مختلف در سایت کارولینا هررا بیابید اما رایج‌ترین اندازه آن ۱۰۰ میلی‌لیتر است که با قیمت ۸۳ یورو به فروش می‌رسد. این عطر در زمره عطرهای متوسط و اقتصادی از نظر قیمت محسوب می‌شود. در ایران با محاسبه هزینه‌های جانبی قیمتی بیش از ۲.۵ میلیون تومان خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم